Portal Rasmi Jabatan Wilayah Persekutuan

-
-
- - - - - - - - - Data Projek RUMAWIP Yang Telah Dilancarkan
-
- - -
-
Sebutharga & Tender -
 

e-penyertaan

2016

RUMUSAN KESELURUHAN KAJIAN KEPUASAN PELANGGAN TAHUN 2016

Laporan Kajian Kepuasan Pelanggan KWP 2016 ini adalah hasil daripada analisis  borang kajian kepuasan pelanggan yang telah diedarkan semasa program-program dari Januari sehingga Ogos 2016 iaitu:

1.Program Kenduri Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Putrajaya dan Labuan1 sehingga 29 Februari 2016
2.Labuan International Sea Challenge 201629 April sehingga 1 Mei 2016
3.Floria DIRAJA Putrajaya27 Mei sehingga 4 Jun 2016
4.Program Nur Ramadhan Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Putrajaya dan Labuan9 Jun sehingga 29 Jun 2016
5.Program Kerjasama Kerajaan dan Badan Korporat di Wilayah Persekutuan(Majlis Penyerahan Sumbangan kepada Golongan Asnaf dan Program Baiti Jannati TNB 2016)18 Ogos 2016


Dalam kajian ini, sebanyak 1,633 responden telah memberi maklumbalas dalam borang Kajian Kepuasan Pelanggan 2016 yang mengandungi 17,967 keseluruhan soalan. 

Secara keseluruhannya, analisis kajian ini telah menunjukkan bahawa sebanyak 91.40% responden dalam kategori Sangat Bersetuju dengan perkhidmatan dan pelaksanaan yang dilaksanakan oleh KWP.